Dodatki do żywności to nasza specjalność
dbamy o smak już ponad 30 lat
SMAKOVITA jest liderem w branży dodatków do żywności. Nieustannie poszerzamy swoją ofertę: zaczęliśmy od wędlin, a dziś współpracujemy także z gastronomią, producentami ryb i wyrobów vege. W kooperacji z ośrodkami badawczo-naukowymi, a także z indywidualnymi klientami, wypracowujemy innowacyjne rozwiązania, które nadążają za najnowszymi rynkowymi trendami.
Nie uznajemy kompromisów – zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem.
Dostarczamy pełną gamę dodatków do żywności – dodatki funkcjonalne, mieszanki ziołowe i smakowe – największym producentom w kraju i odbiorcom zagranicznym.
Pełna gama dodatków do żywności
Gwarantujemy:
- Pełną kontrolę nad walorami smakowymi produktów końcowych
- Najwyższą możliwą wydajność produkcji, przy zachowaniu satysfakcjonujących parametrów smakowych
- Innowacyjne technologie, dzięki którym wychodzimy naprzeciw najbardziej wymagającym konsumentom
- Konsulting w zakresie produktowego know-how: dodatki do żywności a pożądane efekty
- Wsparcie w wypracowaniu i wdrożeniu nowych konceptów produktowych
- Możliwość przeprowadzenia badań marketingowych (jakościowych, ilościowych, sensorycznych)
- Możliwość wykonania analiz laboratoryjnych
- Wsparcie marketingowe: opracowanie strategii komunikacji dla linii/produktów
- Profesjonalne i zindywidualizowane podejście do każdego klienta
SMAKOVITA jest marką należącą do firmy REGIS Sp. z o.o. działającej na polskich i zagranicznych rynkach od 1993r.
Firma stawia na innowacyjność, dysponuje własnymi laboratoriami, zakładem produkcyjnym i wysoko wykwalifikowaną kadrą specjalistów. Prowadzi niezależne badania, współpracuje z polskimi i światowymi ośrodkami naukowymi, by swoim klientom oferować najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.
Historia marki – nasza droga do celu
Narodziny marki SMAKOVITA
1994
Otwarcie pierwszego zakładu produkcyjnego marki SMAKOVITA
1995
Otwarcie laboratorium
1997 – otwarcie laboratorium mikrobiologicznego i fizykochemicznego
Wejście produktów marki na rynek rosyjski
2000
Aparat do analizy FT NIR
2005 – zakup do laboratorium SMAKOVITA nowoczesnego aparatu do analizy w bliskiej podczerwieni FT NIR
Badania konsumenckie i poszerzenie oferty
2007 – poszerzenie oferty marki SMAKOVITA o mieszanki aromatyczne do zup i sosów Dział Marketingu rozpoczyna badania konsumenckie i analizy rynku na potrzeby klientów
Rozwój zakładu produkcyjnego
2008 – zakład produkcyjny marki SMAKOVITA zostaje wyposażony w innowacyjny próżniowy system mieszania produktów i skomputeryzowany system obsługi magazynów
Otwarcie w pełni zautomatyzowanego laboratorium sensorycznego
2009
Zgłoszenie patentu oraz nowe rynki
2012 – Dział R&D SMAKOVITA zgłasza dwa wnioski patentowe dotyczące karagenów oraz białka zwierzęcego. Wejście marki SMAKOVITA na rynek amerykański
Dalsza modernizacja labolatorium
2013 – wyposażenie laboratorium w drugi FT NIR, który umożliwia pomiary w średniej podczerwieni, oraz w teksturometr do badań nie tylko środków żelujących, ale również mięsa (oznaczanie funkcji tekstury TPA – Teksture Profile Analysis, siły cięcia, siły rozerwania plastra)
Przemysł rybny oraz segment vege
2016 – poszerzenie oferty marki SMAKOVITA o produkty dla przemysłu rybnego i segmentu vege