Dodatki do żywności to nasza specjalność
dbamy o smak już ponad 30 lat

SMAKOVITA jest liderem w branży dodatków do żywności. Nieustannie poszerzamy swoją ofertę: zaczęliśmy od wędlin, a dziś współpracujemy także z gastronomią, producentami ryb i wyrobów vege. W kooperacji z ośrodkami badawczo-naukowymi, a także z indywidualnymi klientami, wypracowujemy innowacyjne rozwiązania, które nadążają za najnowszymi rynkowymi trendami.

Nie uznajemy kompromisów – zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem.

Dostarczamy pełną gamę dodatków do żywności – dodatki funkcjonalne, mieszanki ziołowe i smakowe – największym producentom w kraju i odbiorcom zagranicznym.

Pełna gama dodatków do żywności

Gwarantujemy:

  • Pełną kontrolę nad walorami smakowymi produktów końcowych
  • Najwyższą możliwą wydajność produkcji, przy zachowaniu satysfakcjonujących parametrów smakowych
  • Innowacyjne technologie, dzięki którym wychodzimy naprzeciw najbardziej wymagającym konsumentom
  • Konsulting w zakresie produktowego know-how: dodatki do żywności a pożądane efekty
  • Wsparcie w wypracowaniu i wdrożeniu nowych konceptów produktowych
  • Możliwość przeprowadzenia badań marketingowych (jakościowych, ilościowych, sensorycznych)
  • Możliwość wykonania analiz laboratoryjnych
  • Wsparcie marketingowe: opracowanie strategii komunikacji dla linii/produktów
  • Profesjonalne i zindywidualizowane podejście do każdego klienta

SMAKOVITA jest marką należącą do firmy REGIS Sp. z o.o. działającej na polskich i zagranicznych rynkach od 1993r.

Firma stawia na innowacyjność, dysponuje własnymi laboratoriami, zakładem produkcyjnym i wysoko wykwalifikowaną kadrą specjalistów. Prowadzi niezależne badania, współpracuje z polskimi i światowymi ośrodkami naukowymi, by swoim klientom oferować najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.

Historia marki – nasza droga do celu

Narodziny marki SMAKOVITA

1994

Otwarcie pierwszego zakładu produkcyjnego marki SMAKOVITA

1995

Otwarcie laboratorium

1997 – otwarcie laboratorium mikrobiologicznego i fizykochemicznego

Wejście produktów marki na rynek rosyjski

2000

Aparat do analizy FT NIR

2005 – zakup do laboratorium SMAKOVITA nowoczesnego aparatu do analizy w bliskiej podczerwieni FT NIR

Badania konsumenckie i poszerzenie oferty

2007 – poszerzenie oferty marki SMAKOVITA o mieszanki aromatyczne do zup i sosów Dział Marketingu rozpoczyna badania konsumenckie i analizy rynku na potrzeby klientów

Rozwój zakładu produkcyjnego

2008 – zakład produkcyjny marki SMAKOVITA zostaje wyposażony w innowacyjny próżniowy system mieszania produktów i skomputeryzowany system obsługi magazynów

Otwarcie w pełni zautomatyzowanego laboratorium sensorycznego

2009

Zgłoszenie patentu oraz nowe rynki

2012 – Dział R&D SMAKOVITA zgłasza dwa wnioski patentowe dotyczące karagenów oraz białka zwierzęcego. Wejście marki SMAKOVITA na rynek amerykański

Dalsza modernizacja labolatorium

2013 – wyposażenie laboratorium w drugi FT NIR, który umożliwia pomiary w średniej podczerwieni, oraz w teksturometr do badań nie tylko środków żelujących, ale również mięsa (oznaczanie funkcji tekstury TPA – Teksture Profile Analysis, siły cięcia, siły rozerwania plastra)

Przemysł rybny oraz segment vege

2016 – poszerzenie oferty marki SMAKOVITA o produkty dla przemysłu rybnego i segmentu vege

Podlegamy regularnej kontroli

Smakovita - nagroda gazela biznesu